babbelochtjabbel

nej gubbar, nu är det dags att ta sig i kragen och söka lite jobb. eller nått. dags att laga middag med för den delen, och ta en promenad, och kanske färga håret lite? jag har just klippt mig, det var skoj.. eller nått.image153
hur ointressant är jag egentligen? hahaha. jag skall ta och berätta någonting superintressant för er, jo, att, imorse så kollade jag på när kjell bergqvist spelade poker, han är allt en stilig rackare han, och oj så tuff. han är bra på att hålla minen. men han var snuvig, det förstörde lite idyllen kring honom när han sa "jag skulle kanske behöva lite mer näsdroppar"

nu lyssnar jag på säkert, och käkar äpple. jag är ovanligt pigg. det måste nog vara för att jag kör på frukt istället för kaffe. kaffe är faktiskt jävligt dåligt, det pajjar magen. te från och med nu. om jag var en sån som trodde på det där med nyårlöfte så skulle det antagligen vara mitt; att sluta dricka kaffe. men ja, ni vet.

just det, idag så fick jag hem min lilla flyer om att jag får gratis tandvård i två år till bara för att jag är född 1988.  alla som är födda 1988 får gratis tandvård tom. 2009. och visst, vi 88or har världens tur. fattar ni hur mkt vi kommer tjäna på det där? det är nästan så att jag funderar på att fixa lite hål nu när man endå kan passa på.
det är bara lite knasigt att dom som är födda 1987 eller 1989 inte får gratis tandvård tom 2009. lite töntigt är det faktiskt om jag får vara ärlig. eftersom deras argument är att dom vill att fler skall utnyttja tandvården.

jaja, lucky me iaf.

Kommentarer
Postat av: martina

hahaha. jag blev faktiskt lite sur över det där med tandvården.

2008-01-14 @ 17:51:17
URL: http://metrobloggen.se/Shoegal
Postat av: Remina

Tjo Cissan! Najs blogg ännu en gång :) Ja, det med kaffe är bajs. Har också gått över till te nu! Nöjd med frillan? Kram /Remi

2008-01-14 @ 18:15:44
URL: http://remi.blogg.se
Postat av: Arna

Allting e bara bajs för 89er! jävla värld! haha

2008-01-14 @ 19:45:38
URL: http://arnas.blogg.se
Postat av: Remina

Gött att du är nöjd :) Haha! Ja.. Man blir sjukt bajsenödig också. Sorry för ofräscheten, men det är sanningen. Jo tack! Jag mår toppen. Allt bara rullar på. Hur är det med dig? PÖSS

2008-01-14 @ 19:53:58
URL: http://remi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0