yesterday.

igår så var jag och sabrina och shoppade i vårt kära göteborg.
jag fick införskaffat.
en klänning från kling, 300 spänn
ett par snygga svarta skinnskor från din sko, 400 spänn
ett par randiga klackskor/pumps från din sko, 100 spänn!
en stor grå väska från H&M, 149 kronor.

så cirkus 949 svenska riksdaler poff borta!
men jag är nöjd.


sen var det ju jesmond chester på sticky fingers senare inpå kvällen då.
han var jävligt bra, och man blev aningen betuttad måste jag endå erkänna.
vilken röst!
lyssnade på min införskaffade cd till frukosten imorse. what a beautiful morning!

love.

Kommentarer
Postat av: Anonym

javligt billigt men du skulle kunna fa allt det till 1/3 av priset i sverige. Gott som fan...ska pa 1,5 timmes long helkroppsmassage imon. Av legitemerade massorer. 60 kr...sla det. puss

2008-02-26 @ 12:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0