What is love? björn!

image172jag känner en fruktansvärd kärlek, attraktion, åtrå. jag kan inte hjälpa det.
det är aningen otippat. faktiskt. idag så var jag tvungen att kolla på melodifestivalen, av en eeenda anledning.

jo björn skulle ju vara med och vara lite pausrolig. och det var han. först när han kom in så tänkte jag, hur fan ser han ut? kunde han inte klä upp sig lite. för där stod han i jeans och en IM A VIRGIN t-shirt. (typ, vem försöker du lura)
och klädde upp sig, det gjorde han ju såklart senare. min man, min maaaaan! my maan, (hehehehehehehehehhee)

anyhow, melodifestivalen, vilket fiasko! men kristian luuk skall ha cred, det ska han absolut. han är en rolig typ han. tummen ner för att han snacka något om att christer sjögren påminner om thåström. christen sjögren? vafan var det där? och den kom dessutom vidare, vad i helv*te!!!!?
äckelgubbe, köper säkert sex av måsar på fritiden dessutom. låten, alla gamla ex.. vad fan ska man säga.. ah ni lär inte hålla kvar nån med den där blajjan. fyfan asså. det enda som var någorlunda bra var den där lullaby med den snubben som såg ut å va 13 bast. och den kom inte vidare. amy är rätt ball också. liten och nätt.

tänk amy diamond och björn på efterfesten. jag är svartsjuk.

Kommentarer
Postat av: Banal

för det första, amy var tung, och fattade du inte christer thåström skämten så får du skylla dig själv.
men björn var rolig..
fast amy var bäst.. dadadadada

Postat av: Eva

Christer var ju helt sjuk, jag trodde inte han hade en chans i helvetet att komma vidare. Men jag gissar att det är min gamla granne som röstat på honom 10.000 eller så är det någon som hatar Sverige som vill få oss att skämmas ihjäl- vilket jag gör om han är med i eurovision-skiten :P

2008-02-12 @ 16:17:51
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0