Tja

här sitter jag, hemma och käkar lunch, och kanelbullar.
jag älskar min familj. och min mamma är bäst. tänk dom som inte har en mamma som min. stackars.
och så slutar jag om mindre än 3 timmar också, det känns väldigt bra.
ja det är en vääääääldigt bra dag, jag har sovit mer än väl. även om jag började kl 07.00 på morgonen (pust)
cyklade dessutom, det iisade i kinderna, så kallt var det.
men smart som jag är så hade jag faktiskt på mig min mössa med lappar för öronen hahaha, och en stor fet boll på. såg ut som ett jävla mähä. tur att normalt folk inte är uppe vid den tiden. och sen kommer viktor vid 2! wooh.

en bra dag, därför lägger jag in en bra låttext dagen till ära.
Lämnar allting kvar
inget tar jag med mig
Lämnar allt jag har
för en timme vackert väder
Släpp mig jag vill ut
det känns som om jag har feber
Släpp mig, släpp mig nu
du har sönder mina kläder

Du skulle vilja glida som jag
Tänk att få vara så hal
Tänk att få gå så rakt
Tänk att få vara så sval...

Tankar fryser fast
Jag springer allt jag orkar
Du kan ligga kvar
tills tårarna har torkat
Jag lämnar allting kvar
för att komma lite längre
Jag lämnar allt jag har
för en minut av värme

Du skulle vilja glida som jag
Tänk att få vara så hal
Tänk att få gå så rakt
Tänk att få vara så sval...
Du skulle vilja glida som jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0