stjärnor i ögonen.

image167igår så träffa jag en gammal kärlek till mig. en sån som man kärat ner sig i lite sådär föör många gånger.
det är konstigt vad man kan komma på sig själv att ha saknat någon fast man aldrig liksom tänkt på det.
fast jag antar att jag har det, vi är så jävla lika att det är lite smått sjukt. alltså till humorn osv.


iaf. på väg hem till mig i gårkväll så hamnade vi på vårt parkeringshus där jag bor. och där fanns det stora koner som visade vart man skulle åka. dom var stora och rätt tunga..iaf för mina svaga armar (klarar ju bara 5 armhävningar, remember?) men vi tog iaf dom här konerna och satte dom på biltaken. hahaha. fatta kul för bilägarna när dom ska åka någonstans idag och det står en fet jävla kon på bilen. "vaahhh, hur fan kom den hit, ahhh en repa!!111" hahaha. ah vafan jag har ingen humor.

slänger in en oskön bild på honom. hoppas inte att han stämmer mig and shiiijt.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Självklart ska jag hälsa till dig i min senaste videoblogg.
För då om inte annat lär kärleken spira, Ler gayigt

2008-02-03 @ 00:48:49
URL: http://www.metrobloggen.se/andreaslanger
Postat av: Olof

Waaazzz Uuup?

2008-02-03 @ 02:29:49
URL: http://metrobloggen.se/suckmyguitar
Postat av: Johan

Sjukaste grejen när jag skulle klicka mig hit från din kommentar. När jag läste ordet "tv" så blev muspekaren en TV som inte försvann. Helsjukt...

2008-02-04 @ 00:17:41
URL: http://schooner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0