music is my radar.

nykter dag numero 9.
snart är jag frisk också.

och ännu bättre, snart kommer viktor. om 45 minuter för att vara exakt.
sen ska vi ner till min källare och hämta en cykel.
(jag passar på för att jag inte vågar gå ner där ensam i vanliga fall) :)

förlåt alla för att jag har blivit så tråkig och sur.
det är inte meningen, jag lovar...

på torsdag har min vän jesmond chester releasefest på sticky fingers.
och jag hoppas verkligen att alla skall dit.
för han gör underbar musik, han den där..

kärlek, kärlek, kärlek, kärlek!

Kommentarer
Postat av: Arna

man ska vara lite sur ibland. annars är det något fel på en.

2008-02-17 @ 23:37:59
URL: http://arnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0