hey ho lets go.

igår så var jag och sabrina på haket aka saturn med palle, amanda och christine. det var rätt kul faktiskt. stora halvliters öl för 40 spänn köpte vi. jag tycker att det är dyrt. sticky har skämt bort mig med sina 19 kronors öl, som förövrigt smakar som piss direkt från toaletten. inte för att jag druckit det.
haket då alltså, det var kul tills jag upptäckte att UV ljuset på dansgolvet gjorde att mina underkläder lös genom kläderna. haha! ..jag beslöt mig för att skita i det och bara köra på. sabrina med. för helt plötsligt kom ett gäng killar som kanske inte såg att det stod en viss sabrina just där dom tänkte slänga sig ner på golvet i en böghög. sabrina försvann och man fick sedan skymta henne underst i högen, och jag skrattade i över 10 minuter åt den synen, jag skojar inte.

vi gick ut en stund för att ta lite frisk luft, amanda och hennes polare satte sig på marken. och man hakade ju på (man va ju trots allt på haket) höhö. skoja. ah men då kom det några snubbar där som gick fram till oss och sa: esteter... alla som sitter på marken är esteter, det är konstaterat.

mm. den undersökningen måste ju varit gjord av en superintelligent människa med massa intressen och tusen kompisar som älskar honom/henne över allt i hela världen. personen måste också haft en skitbra uppväxt. eller tvärtom. jaja, nu ska jag dricka upp mitt te.

lite sms från när jag och sabrina åkte hem på varsitt håll jag är den feta texten:
jag garvar fortfarande
Alltse va
när du ramla hagaha
Aha. Hahahaha . Jag trodd det var hannes som skrev.
Lol
hahag jag hoppas inte att du svävar lika diligt
Haha. Tj-svävar?
Lol hagachbl
stavar menar jag ju
hagaha

Jag fattar ialla fall ingenting! hahaha, love

Kommentarer
Postat av: sabi

HAHAHAHA

2008-02-12 @ 19:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0