Big laugh!

HAHA!
detta är den helgen då min lillebror sover hos pappa. min lillebror tycker att det är jobbigt att byta kläder och skulle helst ha på sig samma kläder i en hel vecka. jag fick tvinga honom att ta med strumpor och kalsonger, men han sket i att ta med extra tröja och byxor.. han råvägrade och gick. pappa ringer efter 10 minuter och undrar vart fan tobbe är för han står och väntar vid dammen, jag sa att jag inte visste men han kommer la gåender där snart
jaja, synden straffar sig själv som man säger. plinga just till i min dator och pappa skriver:

Del Toro säger:
Han hade klantat sig och halkat i världens geggapöl...nu får han sitta här naken och bar medans vi tvättar hans kläder..

hahahahahaha, det är så tyypiskt..

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha! Fick mig själv ett "big laugh"
Måste bara säga att jag rådiggar din blogg :)

2008-02-06 @ 18:32:57
URL: http://yourdesire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0