skare va så skare va.

haha, har just kollat bilder från helgen, och mycket riktigt så äter jag på nästan varenda bild.
jag vill inte att folk skall tro att jag har en hemlig fetisch till kyckling eller något.
men ja tror att vi tog mest bilder under tillfället som vi åt.
jag åt faktiskt inte överdrivet mycket kyckling som det ser ut,
1 och en halv kycklingbit, och ett kycklingpett. sådeså.. hahaha..

åter till dagen.
hopp-hopp, idag är det bingo på razzia, fast jag är inte säker än, men det lutar åt det håller.
jag är kickass på bingo..
eh? :)
livet är fint, livet är bra.
jag vill göra alla glada..


här bjuds det på en bild på mej o min goding (inte tallriken)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0