sex drugs and rock n roll.. nänä.

idag så har vi roadtrippat till gekås, jag, sabrina, erik och john.
det var niceigt. jag införskaffade lite julklappar, det enda jag köpte till mig själv var två par trosor,
där det var robotar på det ena paret, exakt samma robots (yo) som på min robot pyjamas. hahaha.
jag köpte i och för sig lite hårnålar till mig själv också. men det räknas inte för de kostade bara sex kronor.

ikväll så är det sista bingot för året, julavslutning kan man kanske säga.
ikväll tänkte jag satsa på att faktiskt få bingo.
det verkar aldrig hända.
cause i'm a loooooser.

nu skall jag slå in julklappar.
med mitt nya tuffa presentsnöre jag har köpt.
damn fine ska ni veta.
damn fine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0