sammanfattning år 2008.

jag suger alltid på sånna här frågor, för jag ger alltid sånna lame-ass svar.
men här kommer det, för imorgon kommer jag inte att ha tid, och det är faktiskt obligatoriskt.
glöm inte det.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? öhm.. ja, massa antagligen.
2. Höll du några av dina nyårslöften? jag vet inte om jag hade några? antagligen typ att börja träna, isåfall så är svaret nej :D
3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år? en gammal klasskompis.
4. Dog någon som stod dig nära? morfar.
5. Vilka länder besökte du? sverige, danmark, öland.. ;) haha
6. Är det något du saknar 2008 som du vill ha 2009? nej, eller ett gött jobb kanske.
7. Vilket datum från 2008 kommer du alltid att minnas? inget som är värt komma ihåg, skoja, ne men inget datum faktiskt.
8. Vad var din största framgång 2008? mitt hår växte ut, nämen..
9. Största misstaget? mycket min vän, mycket.
10. Har du vart sjuk eller skadat dig? ja, endagarsfeber som bebisar får ;) och nackspärr från någon form av aktivitet, räknas det? slått mig lite på fyllan också. 
11. Bästa köpet? ingenting jag kommer på, så antagligen var det bara en massa impulsköp, men kläder har jag köpt och jag är nöjd.
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder.
13. Gjorde nånting dig riktigt glad? jao.
14. Vilka sånger kommer påminna dig om 2008? kristian anttila - smutser, håkan hellström - kär i en ängel
15. Vad önskar du att du hade gjort mer? jag önskar att jag kunde lärt mig att förstå mig själv lite mer, kanske pluggat eller något. solat. haha.
16. Vad önskar du att du hade gjort mindre? skvätt färg på golvet.
17. Blev du kär i år? ja. verkligen.
18. Hur tillbringade du julen? hos mormor.
19. Bästa boken du läste i år?jag vet inte riktigt, jag har börjatr på flera men inte läst klart dem.
20. Största musikaliska upptäckten? kings of leon,  miss li.
21. Något du önskade dig och fick? ja.
22. Årets bästa film? alla svarar sex and the city så då svarar jag något annat,
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? jag hade födelsedagsfest.
24. Vad fick dig att må bra? jonathan, och mina vänner såklart. inget annat vad jag vet.
25. Vem saknade du? ingen speciell.

Kommentarer
Postat av: Rödvinet

"Vem saknade du? ingen speciell."





:( :(

2008-12-30 @ 19:25:45
Postat av: jonta

va fan, jag har inga läsare på min blogg längre...

harru snott dom ella?

2008-12-30 @ 19:51:30
Postat av: jontakuken

tack för att jag fick plats på din lista:D

men, ärligt, inga kikar längre.

kanske för att du tog bort min länk kanske...



eller så hatar alla mig nu...

2008-12-30 @ 22:23:53
URL: http://www.metrobloggen.se/hadiraja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0