igår kväll..





igår kväll, eller natt kanske man skall säga?
när jag inte hade någonting att göra, efter att ha förstört en tavla så låg jag i sängen och lyssnade på musik.
men när jag tröttnade på det så gick jag och letade fram gamla dagböcker.
och jag hittade en från 2005.
där fasnade jag speciellt för ett stycke.
så därför tänkte jag dela med mig utav just det. hahahaha






" 29 aug 2005

Egentligen så ville jag bara testa mina nya suddgummin, men jag kan likagärna skriva en radda.
Igår så var det Hardcore Superstar i Partille, det var skit kul! hoppas på fler sånna kvällar.

Jag trivs med mitt andra år på munkebäcksgymnasiet. Det är nice. Folket är nice, men vissa är verkligen fula. I dislike.
Jag är bara less på gympa och sån shit.

Jag skall nog som planerat träffa micke i veckan (han frågade) Jag vet dock inte om han barav vill vara vän?
Sabrina säger att killar aldrig vill "bara vara vän"
men alla killar är väl inte densamma?
Staffan säger att om killar vill leka med en så är det för att kolla om tjejen är något att ha. Har han rätt?
PUSS CECILIA. "

sicka rådgivare ni var då, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0