hej och lite till.

fasen vad jag är bra på att fly ifrån verkligheten.
fasen! varför är jag bra på det för? varför kunde jag inte vara kickass på typ, matematik istället?
nåväl såväl. bättre än ingenting.
strax, så skall jag måla, måla för fulla muggar. måla för hela mitt liv. för att fly lite till.
men först blir det en kopp te, och en smörgås.

förresten så kanske jag inte har sagt det..
men jag har börjat skriva riktig dagbok.
den är skit töntig, men en nalle på.
jag påbörjade där jag hade slutat skriva år 2001. sjukt vad annorlunda man är.
fast endå inte.
man uttryckte sig så som man vill men inte kan, för att nu måste man verka åtminstone lite smart. haha.
då hade man i och för sig inte lärt sig uttrycka sig på olika sätt.
men ett tips är att alla borde skriva dagbok, det är skönt att skriva med riktig penna på papper ibland.

eagle eye cherry - save tonight, förjävla bra!

Kommentarer
Postat av: Remina

Jag skriver också riktig dagbok ibland... :)

2008-12-02 @ 19:13:36
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0