en dag kvar till julafton.

jag är alldeles pirrig, för imorgon är det julafton.
jag längtar mest efter julmaten dock.  ( :) )
jag är förstås inte lika pirrig som jag var när jag var liten.
jag och min bror jimmy kunde inte somna natten innan, så pirriga var vi.
det var så mycket bättre när man var liten.
och förresten så finns faktiskt tomten.
julafton firas i år hos mormor på svingeln. myspys.

nu bjuder jag på en liten låttext från min nya favoritlåt av hello saferide.
för att; den är så klockren.

people are like songs, it's true
some seem dull at first but then they grow on you
me, i'm like "can't get you out of my head"
annoying at times but i make you wanna dance
and you are the only one i've met who's "god only knows"
i liked you the first time I met you, and it grows and grows and grows.

Kommentarer
Postat av: Remina

Åh, älska den låten!!

2008-12-23 @ 14:13:55
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Johan

Skulle mycket väl kunna vara årets bästa låt. Faktiskt. Go jul förresten.

2008-12-23 @ 16:56:35
URL: http://schooner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0