both dirty, both mean, yes and the dream was just the same

jag klättrar på väggarna som om jag vore mänsklig.
som om jag vore någonting som man bara kastar bort.
som om det inte vore värt mer.
som om jag skulle bry mig fast att jag inte borde?
som när en människa ändrar uppenbarelse över en natt.
jag har då aldrig varit med om någon som honom.
som om det ironiska, sarkastiska, och tyckande sättet skulle utgöra en sorts härlig mix?
det gjorde det.
men det är nog ingenting för mig?
som om jag inte är en ganska irriterande individ jag själv.
två irriterande vänner?
kanske.


every time you fall
and every time you try
every foolish dream
and every compromise
every word you spoke
and everything you said
everything you left me, rambles in my head


there's nothing i can say
there's nothing i can do now
there's nothing i can say
there's nothing i can do now.

hërrå.


Kommentarer
Postat av: Remina

Min lilla poet =)

2008-12-18 @ 13:23:51
Postat av: Anonym

jisses, du är grym

2008-12-18 @ 17:16:04
Postat av: jontekuken

hmm, jag hoppas att det inte var kastat på mig.

2008-12-19 @ 14:12:22
URL: http://www.metrobloggen.se/hadiraja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0