berätta sanningen, eller vill du bli juice?

efter alla dessa juldagar så känner jag mig lite rultig.
inte minst för julmaten, men för julgodiset.
jag har alltid velat använda ordet rultig. för det klingar så gött på tungan. haha.
och nu fick jag ju min chans.


idag så träffade jag hanna och carro på allum för en tripp till systemet.
men jag kom också hem med en ny flådig jacka. haha, jag tycker att den var ascool iallafall.
det var en svart sidenjacka med vita stjärnor på.
igår så köpte jag också två par as coola tights för 49 jävla spänn. nästan gratis.
de ena var spets tights, de andra var mönstriga som fan.

nu måste jag städa lite, för sen kommer hanna hit och förfestar.
vi skall ut med jon, olof och sebbe.
möter antagligen upp carro och dem senare.
det blir nog sticky.
på scen idag: joel lax, karl and the king.
be there.

Pous.

Kommentarer
Postat av: jayjay

om du är där så vill alla komma dit. soetnoes.

2008-12-27 @ 16:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0