årets sista blogginlägg.

jag tänkte bara slänga in en rolig konversation mellan mig och käre patrik berglund från igår
som jag glömde lägga in förut.


jag: vad ska ru ha på dig imorgon?
patrik: Det vi köpte igår, (vi var på systemet) lite glögg och kanske lite vin, eller nu menade du dricka va? jag bjuder på glöggen ;)
jag: kläder ditt jävla lol! hahahaha¨
patrik: jaha, haha. jag skall vara finklädd, hahaha.
jag: så du skall inte skvätta lite glögg på dig då? ;)
patrik: Det och ett par stringkallingar
jag: haha, du e la go!
patrik: bikinilinjen måste fixas lite bara :P

hahaha, nuuuuu, GOTT NYTT ÅR ERA GRISAR, FÖR DETTA VAR BANNEMEJ DET SISTA JAG HAR ATT BJUDA PÅ FÖR I ÅR.

SKÅL!
CHEERS!
UN SKÅLO! (spanska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0