Utkast: Jag har ...

Jag har upptäckt att jag själv har börjat till att tycka om Alexander Schulman.
då tycker jag att jag har gått för långt faktiskt.
hade detta varit för ett halvår sen, eller kanske till och med kanske två månader sedan.
 
så skulle jag aldrig ha erkänt detta för mig själv.
jag hatade honom.
jag läste hans texter med hat i ögonen.
kunde inte låta bli att läsa.
men det lästes med hat i ögonen.
men nu så följer jag hans blogg på 100 apor maniskt.
det ni!

han är lite av ett geni den där.
men samtidigt så vill jag inte kalla honom för geni. men det får funka.

"Istället tog jag fram mina nya glasögon och provade reaktionerna i rummet. Det var inte så många som gillade dem, men jag struntar väl i det. Är man avant Garde så är man inte ute efter popularitetspoäng. Sen gick jag hem. God natt. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0