soran ismail.

Jag har efter ett ganska, kort övervägande kommit fram till det att..
fan vad
Soran Ismail super.

det du Soran, det har jag kommit fram bara genom att ha fasnat framför din blogg i några veckor.

..om jag ska vara ärlig så stör jag mig lite på honom, tycker att han glider för mycket på björn gustafsson.
gör sig känd på en annans success så att säga.
varför läser jag då hans jäkla blogg?


han är ganska kul. och inte så märkvärdig. det gillar jag.
och skulle jag känna Björn så skulle jag säkert också utnyttja honom.

skulle säkert vara kul att se Soran löpa amock på sticky fingers också.
soran vs tjejvakten.
då skulle jag kunna ta tag i Soran och skrika:
jag tror att vi har något gemensamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0