MY DAY

hej, min dag börjar med att jag vaknar vid nio tiden och har en msn dejt med Hanna.
sedan tar jag halv elva bussen mot allum för att ta tåget 11.56 mot alingsås.
med hanna såklart.
vi spenderade tiden där väl, ända fram till fyra tiden faktiskt.
jag älskar alingsås, 
jag spenderade trots allt närmare 1 ½ år där.
mysigaste staden ever.
men ingen mikael sprang man på.

och det finns så jäkla mycket sköna ställen där. massor av snygga kläder & skor, och småpryla, teer, caféer..
och framför allt, jävligt mycket cyklar. hahaha.

sedan hängde jag med maja och hanna och köpte väggfärg..
hemma igen vid halv sex. åt mat. åkte med mamma till allum.
där fick jag en höstjacka av mamma(jag sa vårjacka)
och så köpte jag mig ett silverarmband, fint tycker ja.


HEEEEEEEEEEERRÅ!Q


Kommentarer
Postat av: Amanda

Men va fan är det jag hör?!? Ska ni börja umgås utan mig??? Jag gillar det inte...

;)

2008-09-01 @ 21:04:29
URL: http://flickanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0