jag har ett beroende.

någonting som slår mig ett par mornar i månaden är att, hur fan kan man vakna klockan kvart i två på dagen?
men att helt sakna självbevarelsedrift är ett ganska hårt jobb som måste utföras av någon, inte sant?
jag vaknar oftast klockan nio, men med avsaknaden utav ovanstående så ligger jag kvar och sover på kommando av mig själv i... låt oss säga, fem timmar? fast att jag vet att jag inte borde.

under dessa fem timmar så drömmer jag otroligt konstiga drömmar. det är ungefär som att gå på någon form av drog, en sömndrog.
detta finner jag oerhört underhållande, och jag gör det gärna med vilje, som jag sa ett par mornar i månaden.
är jag då beroende? är detta då farligt?


det var allt för nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0