hej och välkommen in i min hjärna, igen.

Nu har jag fasnat i en såndär  tanke igen.

Jag var nyss ute och joggade i 45 minuter, när jag springer på en dude, en bekant.
Det är endå en svår grej, skall man stanna och tjinga på personen? eller skall man bara springa vidare? Man vill ju inte stanna, svettig, ful och låtsas att man vill snacka, när man egentligen vill springa.
då har man ju alltså ett antal val.
springa vidare
slänga upp handen lite artigt.
stanna
eller bara låtsas att man inte ser personen ( denna är klurigast )


Jag är en klurig person, och gjorde därför det sistnämnda.
och nu känner jag mig rätt  lol.

ja du läste rätt, LOL!

Kommentarer
Postat av: Johan

Du är alltid rätt lol...

2008-08-11 @ 22:39:36
URL: http://schooner och så.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0