dagens schema.

Idag har jag planer mina vänner.
Jag skall nämligen träffa Hanna och Emilia, det var superlängesen.
Vi har alltså en dejt, i stan, klockan ett. Jag kommer försent.
Klockan är 2 minuter över tolv och jag sitter här och sörplar kaffe.
Jag tänker bannemej inte stressa, jag är matt i hela kroppen.

Jag kommer nästan aldrig försent, det är imot mina principer.
Det är det verkligen, jag ska inte påstå att jag aldrig gör det, men när jag gör det. .
Så är det antagligen för att bussen är försenad, eller förtidig och åker ifrån mig.
Det händer ovanligt ofta nu när jag precis har flyttat, och inte lärt mig busstabellen än.
Den börjar sätta sig nu, det gör den. men vem fan bryr sig?
Inte bussjäveln i alla fall, soldatheden sucks!

Sen så tänkte jag kanske ta mig tid att se miss li, & moneybrother.
Men jag har absolut ingen att gå med, så jag kanske hakar på johans idé.

Jag har max sovit 3 hela timmar inatt. Sjukt.
Jag kunde verkligen inte somna, jag låg bara och vred på mig.
Obehagligt.
Och ganska LAME.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0