cecilia på bråkmakargatan

Jag borde sluta att vara så himla knäpp och trångsynt.
Jag borde ganska mycket som jag inte tar mig tid till.
Jag borde gå och klä på mig, och ta bussen som går om en halvtimme. Jag är en av de segaste jag vet.
Jag fick höra att ebbot är dj på kontiki ikväll. Jag borde gå till kontiki. Vi borde gå till kontiki.

Idag skall jag träffa mina vänner. Mina lustiga små vänner som jag saknar så. Jag borde pussa på dom.
Vi skall till flygarns.

Jag borde sluta lyssna på alphabeats skiva. Mina grannar tror nog att jag är en ganska enformig liten figur.
Jag borde klippa gräsmattan, som jag förstört, med en pool som luktade illa.
Jonathan är tydligen immun mot lukten, lukten luktar som gödsel.
Jonathan är immun mot gödseldoft.

undrar om man växer om man stör i en gödselstack i ett helt år.

f.ö bästa citatet
"Jag vill växa och bli stor, som Jonas och Mia"


Kommentarer
Postat av: Arna

nä du får aldrig ändra på dig!

saknar dig goding

2008-08-11 @ 18:54:10
URL: http://arnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0