and so on.


Jag har en tendens, att ibland kunna bli precis sådan, som jag inte är.
så hurdan är jag?
fullkomligt galen, en komplett jubelidiot som varken vet skillnad mellan verklighet och overklighet.
föredrar att missbruka starkt kaffe, och göra saker som man gjorde för flera år sedan.
jag tycker om lukten av oljefärg blandat med balsamterpentin

men ibland blir jag min raka motsats. jag känner då inte igen mig.
men det är lite härligt, då kan man för en liten stund låtsas att man inte är fullkomligt galen & en komplett jubelidiot som varken vet skillnad mellan verklighet och overklighet.

idag gick jag till och med en promenad, fast att jag inte var tvungen.
tusen tankar.
tänkte palla äpplen i en trädgård, tänkte springa ikapp med bussen.
men man är ju faktiskt inte 10 år längre.

istället så gick jag i rask takt och tänkte vuxna tankar.

allt var så mycket roligare när man var liten.
and so on.
men jag skall inte klaga, livet är härligt. och nog fan har jag bränt lite kalorier också. eh?
nu skall jag ta mig kaffekopp nr 2.

googlade f.ö lite på ordet jag
för allas vetskap.
"Jag förekommer också på engelska som slanguttryck för bilmärket Jaguar, (uttalas "jägg"). "

Kommentarer
Postat av: Remina

När ska vi seeeees?

2008-08-08 @ 12:21:04
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0