monday i'll grow up..

igår så var jag hos farmor i nästan sex timmar. lyssnade på stefan sundström och pratade om livet
det var mysigt. min farmor är bäst i hela världen. vi kan prata om precis allt. från topp till tå.

jag fick anthony & the johnsons - im a bird now, av henne.
hans röst får mig verkligen att rysa.
det är inte många saker som får en att rysa så på ett bra sätt.

kanske om någon kysser en i nacken då...
fast är ju inte bekväm med pussljudet som blir så det blir fel.

vilka fix jag har för mig..

men om någon viskar en i örat, det funkar också.
om personen viskar något bra..
och om personen är bra..

precis så får hans röst mig att känna. förstår du?


nu skall jag tillbaka till jobbet.
det blåser så fasligt idag, man får sand i ögonen och munnen.
men det gör la ingenting antar jag.
samma visa imorgon, tjoho.
slutar om 3 timmar, det ska bli skönt.

då kan jag ta tag i min jävla värk, och igår hade jag feber.
det var kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0