days days days

Idag har jag varit sådär, precis urseriös som man skall vara på begravning. det var för övrigt en väldigt fin en med bra musik o skön stämning med tanke på omständigheterna. jag kom att tänka på en massa saker med min morfar som jag inte brukar tänka på. och min kusin o jag snackade gamla minnen som jag glömt bort.
haha. fick träffa en hel släktgeneration som jag aldrig träffat också.
jag och angelika (min kusin), mamma och hennes syster skall till stockholm inom en snar framtid, där skall vi hälsa på mammas o mosters släkt. jag och angelika åker med för att få chansen att träffa björn gustafsson.
vi är taggade.

ett litet citat från middagen när vi snackade om tatueringar.
min bror som snackade om sin kompis:
han ska tatuerat sig svart.
jag som satt o inte var direkt fokuserad på samtalsämnet:
va... svart??!?!?? vadå svart?
(
jag i min glans trodde att han tatuerat sig mörkhyad)
alla la in ett asgarv.

image194
ni kanske inte tycker att bilden passar in till texten men, det är ungefär vad jag har att erbjuda.
kärlek.

Kommentarer
Postat av: olof

haha..björn kommer ju från romelanda...Det är ju inte så långt. Han är säkert och hälsar på sina föräldrar nu. Annars kan du ju alltid ta kort på hans föräldrahem bara. det funkar ju.

2008-04-05 @ 01:13:22
URL: http://metrobloggen.se/suckmyguitar
Postat av: Remina

Du e la för härlig du ;)

2008-04-05 @ 17:52:13
URL: http://remini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0