Todays bravades.

image28haha. idag har man varit på ungdomens hus aka kulturum i partille och kollar in partille rocken. egentligen skulle jag på "halloweenfest" hos helena, men jag kände att jag nog inte skulle orka det, vilken nog var rätt val.
en snygg kille gick förbi mig och patrik på vägen dit, och jag som alltid är lika smidig. viskar: nice!!! alldeles för högt såklart .... precis som om det inte skulle höras.
i alla fall, det var rätt gött att bara hänga o kolla in vänners band idag med sköna gubbar. jag tänker aldrig på när jag är ensam tjej med ett gäng killar. jag trivs mest med killar om jag får säga det själv alltså. jag var nog man i mitt förra liv skulle jag antagligen tro. så "mycket" folk som det var på partille rocken idag har jag nog aldrig sett innan, förutom när hardcore superstar spelade då, men det är ju förståeligt.

jag har också varit otroligt seg idag och haft väldens huvudvärk hela dagen som inte ville försvinna, jag har sammanlagt käkat 4 ibumetin och nu börjar det äntligen försvinna, jag skall tillägga det att klockan snart är tolv på kvällen och det är dags att sova, eftersom jag inte sov så mycket inatt (högst 2 timmar) har jag nog egentligen kunnat somna ståendes flera gånger under dagen. men det är ju ingenting man vill prova på bland folk. haha. jag ville egentligen se ailien som gick nyss på 6an, men eftersom att jag är ensam hemma, lite mörkrädd så vågade jag aldrig sätta på den, cause i'm a creep, i'm a wierdoo... och idag ska man sova ensam i sin stora säng. alltid lika booring.

tjoff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0