tired as hell.

idag är en trött dag för en lirare som mig.
jag jobbade med ett indiska event imorse. vid domkyrkan här i göteborg. där delade jag ut indiskas nya julkatalog. det sög för övrigt.
och håll andan! för efter ca 2 timmar så började det regna. men som tur var så hade jag min nya snygga mössa på mig. så det drabbade inte mitt hår säskillt hårt. blås ut!

efter jobbet gick jag och min arbetskamrat/homie olof och fikade på franks vid kungsport. jag köpte mig en kopp kaffe, what else?  inte alls lika gott som på flygarns. men det funkade i kylan. sedan träffade jag matilda en stund också, vi gick och kollade runt lite i dedär julstånden i nordstan. då hittade vi ett blåbärs glögg som smakade så jäkla gott så jag vetinte vad. så jag köpte två flaskor av det. sen var jag nöjd och glad.  här skall det glöggas mina vänner, men jag tror att jag väntar tills snön kommer.

sen smög vi iväg oss till mcdonalds där vi drack deras julmust. men det rekomenderar jag inte. för det smakade mest vatten med eftersmak av julmust. usch. som ni kanske märker så försökte vi nog få lite julkänsla i det gråa göteborgsvädret.

det funkade, lite!

dagens toner: travis - love will come through

Kommentarer
Postat av: Olof

vadå jag är varken din homie eller arbetskamrat....jag är din griiiiiiis

2007-11-28 @ 23:39:35
URL: http://metrobloggen.se/suckmyguitar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0