Stickytorsdag with good man.

image82jag är förbryllad över hur jävla roligt det var på sticky igår. haha. jag tror inte att jag vet några oskönare människor än mig och min hombre sabrina. om folk bara visste.. jag säger bara det. om folk bara visste.
först var vi där med nils och thomas. dom drog rätt tidigt för att thomas va trött och skulle jobba. det var synd att dom drog. och livebandet vid entrévåningen var JÄVLIGT bra. enligt nils ett "pappaband" :) nä men det är verkligen värt att kolla in bandet, så jag slänger in en myspacelänk som vanligt -> Good man
för övrigt så var djn grym som alltid, kanske lite mycket håkan hellström där ;) haha. nä.

lejter så, "raggade vi in oss" på några norrlänningar som bjöd oss  på vin och öl. vi började med att komma dit med 5 kronor, jag citerar FEM KRONOR. och nu skojar jag inte. och väl hemma, så har vi till och med 30 kronor kvar som ligger i min plånbok. jag vet inte hur vi bär oss åt. sedan så hoppas vi på blogg-pengarna som måste kommit in idag. så att vi kan dra och shoppa lite.. så det står fint till i sävedalen för mig och min hombre.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag förstår hur det gått till.
Ni är ena charmiga hot chicks. Ler gayigt

2007-11-16 @ 14:01:56
URL: http://www.metrobloggen.se/andreaslanger
Postat av: Nisse

hoho jao fet jävla pappamusik, men farsan har lite bra smak han så de va inget negativt :P

2007-11-22 @ 19:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0