some people think they're always right.

image97sitter här och lyssnar på strokes. har letat efter min kamera i en halvtimme, jag hittade den under massa papper i min brors rum. sucker. så behandlar man inte en kamera! även om jag tappat den i golvet ett flertal gånger. men det är ju alltid en annan sak när det är jag som gör det. 
jag tänkte demonstrera att jag köpt ett par roliga nya skor. och jag undrar om jag nånsin kommer att använda dem? den som lever får se. jag är impulsköparen-nr1. det är lite jobbigt. men det börjar faktiskt försvinna lite. kanske börjar jag bli vuxen? TVEKSAMT tänker dom nu. men jag gillar er endå. (lägger in en flörtgubbe här)

snart skall jag nog koka kaffe. men jag orkar inte ta mig tillköket, golvet är kallt.
ikväll bär det av till stickyfingers. ja, som på alla vanliga torsdagar då antar jag. haha. men idag är det för en speciell orsak. (inte bara det att jag lagt gränsen på 4-5 öl) många skall säga adjö till viktor hammarberg som skall till st.anton som ligger i österrike den 3 december och vara där i ett halvår (rätta mig om jag har fel). jag tror att sticky är hans favorit place, dessutom så ärdet topfloor.  fyfasen vad alla har planer nu för tiden,

JAG VILL INTE BLI VUXEN.
jag passar inte som vuxen, jag har ju fortfarande skrapsår på knäna.
i och för sig för att jag ramlade i en backe på fyllan i torsdags. men endå.. det räknas.

BU!

Kommentarer
Postat av: jocke

koola skor tycker ja!

2007-11-29 @ 15:32:07
Postat av: Olof

haha...va fan tänkte du kvinna. Att du skulle kunna komma hit klockan 5 på morronen typ å käka glass å pussas eller ahahaha...I bet your funny when you're full.

2007-11-29 @ 15:39:27
URL: http://metrobloggen.se/suckmyguitar
Postat av: Olof

hhaha..närå det tror ja entee..
Nä nu ska jag jobba....typ hissingen eller nåt. Baaahh orka...puss, se ya tonight bejb. puss

2007-11-29 @ 15:47:51
URL: http://metrobloggen.se/suckmyguitar
Postat av: martina

Använd skorna! De var ju asnice.

2007-11-29 @ 16:39:54
URL: http://metrobloggen.se/shoegal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0