när surrealismen har tagit över.

image98jag kom ut ifrån tvättrummet, och min bror går ner för trappan. han hoppar till av skräck, alltså verkligen hoppar till.
och säger: jäääääääävlar.. jag trodde du var en zombie.... som i 28 veckor senare.
jag: jaha?
trodde han att jag var en zombie som just varit och tvättat sina nerblodade kläder eller vad? 11 åringar skall inte titta på zombiefilmer. det är nu konstaterat.

men det var inte detta som detta inlägget skulle handla om. detta inlägget skulle handla om att jag är utkörd från mitt eget hem. mamma skall ha nån form av julbord här med sina jobbarkompisar. vad skall jag göra? jag som bara vill ligga och dega framför tvn.  dessutom så känner jag ett otroligt stort sug efter julmat. fan, this ain't gonna work alltså.

kärlek endå. o därav flörtbilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0