Muse.

image26
jag tittade just på mtv när jag käkade min frukost och då kom muse live från mtv musicawards.
aaaaaaah, jag kunde tänka mig att deras ljusshow skulle vara häftig. men fyfan vad grymt det var. jag ångrar verkligen att jag inte åkte upp och såg dem i sthlm. jag är så svartis på alla er som var där (nils, thomas, david, anton) att jag vet inte vad jag ska ta mig till. jag gräver ner mig själv i sandlådan här utanför. hahaha. nä jävlar alltså, det var riktigt coolt. bra start på dagen, inte sant? :)
kolla in här om ni vill: Muse - starlight
för övrigt så är min favoritlåt med muse citizen erased.

love.

Kommentarer
Postat av: catrin

aa jag vet! men nästa gång ska vi se dom!
puss påre

2007-11-02 @ 14:39:52
Postat av: cecilia.

BRA! :)

2007-11-02 @ 14:41:53
Postat av: David

YEah!=), lyssna på Map of the problematique. Den regerar!!

2007-11-02 @ 22:54:54
URL: http://www.metrobloggen.se/banan
Postat av: Thomas

Gillar du citizen erased :D grymt. Me to! Tyvärr hade dom inte sånn laser på vår konsert men de va fantastiskt ändå :) Ha de bra!

2007-11-03 @ 04:12:45
URL: http://metrobloggen.se/musikern
Postat av: Jonas Z

Satt just idag och längtade efter Muse. Så jävla bra. Tittade på Youtube på lite liveframträdanden och det var jäkligt pampigt. Missade helt att de skulle komma förra gången men nu är beredd.

2007-11-03 @ 14:37:49
URL: http://www.metrobloggen.se/jozo7

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0