Livet leker.

image87det har varit en fartfylld vecka må jag säga. förutom gårdagen då som var rätt degig. men annars har jag och sabrina röjt onsd-tors-fre. varav torsdag och fredag var riktigt jäkla lyckade. haha. idag är min stora förundring om jag borde städa mitt rum. jag tror aldrig att det varit så stökigt som nu. jag har försökt att dela upp det i två stora högar på golvet. det går inte bra. och nyss så spillde jag kaffe på tangentbordet också. jep. smidiga, smidiga cecilia.

usch, jag har gått och byggt upp någon sorts mur av perfektion. gud bevare mig om någon skulle lyckas trotsa denna. det kommer inte att funka i längden. jag är verkligen dum i huvudet. en blåst jävla soon to be 20 åring som beter sig som 13. den värsta åldern there is. underförstådd av omvärlden är jag också. det är så jävla synd om mig.

idag har jag iallafall lite låttips för den som är intresserad.
dashboard confessional - el scorcho
kenna - red man.
check it out.

Kommentarer
Postat av: Olof

haha...skrev fel, jo jag kommer till gbg på måndag.
ohh shit va fet jag är...ätit massa grisar.
jaja, vi ses då. Puss

2007-11-18 @ 14:57:48
URL: http://metrobloggen.se/suckmyguitar
Postat av: Sabrina

Mmm, lätt en jävligt fartfylld veckas. Nu får vi xchilla en vecka, käka oss lite feta och sen dra ut och röjja igen, haha. PUSS LOVE!

2007-11-18 @ 16:02:50
URL: http://sabrina.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0