jerk it out.

image78hemkommen från da wörk. idag har jag fått komplimanger för mitt hår. förstår inte riktigt varför. det är ju så bångstyrigt som det bara kan bli. det har varit en bra morgon helt enkelt.
För det första så var nästan hela min familj uppe imorse innan mig. och jag går endå upp vid 6. det kändes som om klockan var mycket senare då och jag kunde snabbt komma underfund med att det var faktiskt okej att jobba idag.
för det andra så älskar jag känslan attt sluta jobba tidigt och bara strosa runt en stund på stan. och tänka på hur ledig man är, tills man ska jobba igen. titta på folk och fixera sig vid något. speciellt när det är såhär fint väder som det är idag.
imorgon skall jag nog göra upp en plan med någon om något. kanske en fika? undra om någon av mina viktiga vänner är uppe för det? alla har sånt ståhej just nu. körtkorteteori hit, tentor dit, jobb här, och jobb där. jag får ju bara sån ångest. jag måste också börja med körkortet snart om jag någonsin skall börja agera vuxen. jepp. men kan man tänka sig mig som bilförare? svar nej. det är snarare värsta skämtet.

nu skall jag göra lunch. och kaffe.
lunch och kaffe is teh shit.

Kommentarer
Postat av: jocke

Sweetnoes!

2007-11-12 @ 12:09:33
Postat av: Arna

Dude, jag kör bil.. då borde du också klara av det haha

2007-11-12 @ 14:02:06
URL: http://www.metrobloggen.se/ArnaS
Postat av: Arna

jag e det ja, jag e livsfarlig ;)

2007-11-12 @ 16:55:15
URL: http://www.metrobloggen.se/ArnaS
Postat av: Amanda

Om dina viktiga vänner råkar va upptagna och du ändå är sugen kan du pröva med mig :) Jag tror jag är ledig imorgon

2007-11-12 @ 20:48:31
URL: http://flickanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0