jag levererar min dagliga dos av onödiga ord.

hum ja..  när skall man komma ut den där svackan vem är jag och bla bla bla. det känns bara så jävla töntigt, oseriöst och onödigt, och WHO CARES?! hej jag heter cecilia och jag biter på naglarna när det behagar, jag jobbar så mycket det går och jag har nästan inget socialt umgänge. jag saknar gymnasietiden till viss del och jag vill helst inte växa upp.  hej omogen brud 88a. öh?

idag har jag iaf jobbat 7.00 - 14.00 med rast på en timme då jag hängde på schillerska and hemköp o träffade på bob en stund :) först på morgonen delade jag ut metro i brunnsparken & en liten stund på kungsportsplatsen eftersom en kille som "precis har muckat från kåken och är lite bakis för jag festade i går och kom knappt upp från sängen" (hans egna ord) kom försent. så jag fick helt enkelt springa runt lite. sedan jobbade jag med olof som studentambassadör runtom i stan. då vi mest bara tjötade om osköna grejer, var i och för sig rätt kul.

ha det så jävla bra ni bara kan.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag har inget socialtumgänge heller.
Hade det när jag var ung, men nu rankas jag som vuxen som gått i väggen typ.
Lever vid datorn liksom, hur bra är det? Ska iaf och träffa på en gammal polare nu i veckan, så då blire iaf lite socialtumgänge då ;)

2007-11-06 @ 15:54:47
URL: http://www.metrobloggen.se/andreaslanger
Postat av: Andreas

Ja, visst.
Näe, vi ska väl spela tv-spel för han har skaffat en xbox360, hoppas han har det där nyaste guitar hero spelet.
Så ska jag visa vart skåpet ska stå hähäöhöhhihi

2007-11-06 @ 16:26:48
URL: http://www.metrobloggen.se/andreaslanger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0