i used to love without fear a long time ago.

image44jag är glad nu, jag är glad nu, jag är glad nu. sitter och knäpper fingrarna till musik och framtidsplanerar. eller snarare accepterar framtiden som den kommer att bli.. och det jag inte vet, planerar jag.. lite.

åhåjaja!

eller så är jag bara så utmattad att jag inte orkar bry mig om någonting, faktiskt. jag orkar inte bry mig om någonting och det är så skönt så skönt. jag gillar läget helt enkelt! och det finns faktiskt hopp om en bättre tid. (därav bilden, då hoppet fanns där så tryggt så tryggt) ååh. jag gillar läget.. trorjag.. tror jag att jag tror? i used to love without fear a long long time ago, och nu, ja-a! jag är i bestämd riktning säker, tror jag. eller jag vet  ju inte än. men nu skall jag sluta hälla rappakalja över er och bli seriös!

Dagens låtar:
ms. lauryn hill - lose myself
get cape. wear cape. fly - war of the worlds
muse - the small print
the killers - indie rock & roll

kärlek.

Kommentarer
Postat av: Arna

wei! jag är också glad =D
du och jag kommer bli rockstjärnor en vacker dag! ;)

2007-11-06 @ 21:18:05
URL: http://www.metrobloggen.se/ArnaS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0