I know everyone gets a star.

image76Tänkte ta en liten stund till att hylla min egen dagens artist i min meningsfulla och häftiga blogg; Albert Hammond Jr, känd som gitarrist i the strokes för er som inte vet.

sicken man
sicken låtskrivare.
han kommer och skakar om min värld med sina snygga melodier.
det blir bara klarare och klarare för varje dag hur uppenbart genialisk han är.
jag är såld, såld, såld, oh yeah!

en dag skall vi gifta oss han och jag. klart vi ska, jag skall gifta mig med alla som gör mig såld för stunden.
sen skall jag dra fingrarna genom hans krulliga o bulliga hår, utan att fastna. ta upp min kopp kaffe, sörpla lite, kyssa honom på kinden. och be honom skriva en låt som handlar om mig. thats the plan? kanske skaffa några musikaliskt genialiska barn också när man endå har chansen.

Anyhowza, jag ville bara tipsa er som inte funnit honom än att klicka här -> Albert Hammond Jr

morgondagens artist blir spännande. mohgahhaa

Kommentarer
Postat av: jam

Javisst är han bra och du har bra smak för övrigt.. följer din blogg.. so you know..

2007-11-10 @ 15:43:15
Postat av: dojjan

nice=), jag skall inte ut längre ska dela ut tidniingar imon och skall upp 4:15, det är sjukt tidigt ändå=S det är första gången så vill sköta mig i början

2007-11-10 @ 18:31:07
Postat av: Eulof

äsch va faaaan....jag trodde vi skulle gifta oss....damn..shit...

2007-11-10 @ 18:53:32
URL: http://metrobloggen.se/suckmyguitar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0