I found my new favourite band.

image50och dom heter Plain white t's. såg för övrigt den snyggaste videon jag sett på länge på mtv igår. av just det bandet. videon hey there delilah som ni säkerligen har hört. jag har aldrig riktigt orkat bry mig att titta på videon förut, kanske för att jag alltid haft bråttom till jobbet etc etc. jävligt snygg och enkel även om man kanske stör sig lite för mycket på sångarens näsa, men eftersom jag skall sluta störa mig på små skavanker så bryr jag mig inte.
kolla in dem på myspace -> Plain white
Jävligt nice väder vi har idag blåst, ösregn, och det knarrar i mina väggar så att man tror att det är någon bakom en hela tiden som om man vore paranoid. jag börjar bli rätt frisk nu. och det är ju bra såhär till helgen. och sen har jag gått ner typ 3 kilo också, det är ju alltid gött. haha. öh.. nej men, man kanske borde äta något då.

dags för frukost.

Kommentarer
Postat av: Arna

men.. har han så lång näsa? den ser nästan lite animerad ut. och nu e jag taskig :S

2007-11-09 @ 12:54:17
URL: http://www.metrobloggen.se/ArnaS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0