i am an asphalt flower breaking free, but you keep stoping me..

image42Hade detta varit för tre år sedan, så hade jag antagligen legat och grinat i ett hörn för att jag antagligen inte visste något om livet då. Och jag hade antagligen bara tagit emot och blivit sådär förbaskat naiv som jag kunde bli, kan fortfarande vara men. Ja.
Att bli utnyttjad, exploaterad, Utnyttja, att drag nytta av. Det är antagligen bättre än ingenting? Och dessutom så blir man väll endå en känslokall jävel i slutändan. Jag hör vad du vill att jag skall höra, jag gör vad som helst, bara du rör vid mig, bara du andas mot min kind och ser mig, ser mig som jag tror att du ser mig även om det inte är sanningen. Men inte längre mina vänner. Spåret är ändrat och är mer i stil med, gör vad du vill jag gör vad jag vill du kan få andas mot min kind men tro inte att du är någonting speciellt för det, jag är ingenting speciellt för dig. Jag vet det, det är uppenbart. Och för att gå rakt på sak så hör detta till historien, historien i mitt liv. Men jag vet inte... det behöver ju faktiskt inte vara så. Jag har ju ett val.

För att komma till slutsatsen så finns det ingen. :)


Kommentarer
Postat av: Andreas

Naaw, du är så sööt som tänker på mig!
Självklart kommer jag till sommaren och åker, Ehh, vadå måste jag åka såna där flyga upp i luften grejor?! Kommer svimma, Hahah jag är världens mes ärligt.

2007-11-05 @ 19:38:34
URL: http://www.metrobloggen.se/andreaslanger
Postat av: Anonym

Haha, bergådal bana kan jag nog åka iaf, Även fast jag inte gärna ser framemot det.
Är väl mer "Okej, jag gör det här så är Cillan nöjd sen HJÄLP!!!!!!!! PANIK TA MIG NER HÄRIFRÅN AAAAAH!!!!!!!!!" (skriker)

Ler gayigt

2007-11-05 @ 19:49:06
Postat av: Anonym

Nej (generad)
Åkt två bergådalbanor i mitt liv, en i danmark och så nån liten på Leksandssommarland när jag va ja "liten"
Ler gayigt

2007-11-05 @ 20:00:31
Postat av: David

rätt invecklat alltså hahaha:)

2007-11-05 @ 21:41:46
URL: http://www.metrobloggen.se/banan
Postat av: Andreas

Men vill du åka bergådalbana så.
Vad gör man inte för kärleken?
Ler gayigt

2007-11-05 @ 22:06:28
URL: http://www.metrobloggen.se/andreaslanger
Postat av: Sabrina

Hej! Tack vad söt du är! Jag gav dom där ditt mobilnummer för GP grejen attityd. Hoppas inte det gör något, PUSS saknar dig.

2007-11-06 @ 00:19:46
URL: http://www.metrobloggen.se/hotchicks
Postat av: martina

haha. ja, nu är jag inloggad. klockan är bara tjugo över fyra, på natten. dygnsrytm!

2007-11-06 @ 04:22:10
URL: http://www.metrobloggen.se/shoegal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0