Hemma once more.

Okey. nu kom jag just hem från bio med pappa och brorsorna. pappas girlfriend hängde inte med för att hon var grinig.. och solklart så var pappas svar på det: pms. då tänkte jag.. män.... MEN jag orkade inte göra en stor scen av det efter förra gången. haha. vi såg filmen supersugen som var en väldigt rolig film men den handlade i princip bara om sex vilket gjorde att den blev lite uttjatad. men med tanke på att detta kanske egentligen inte är min sorts film så får jag väll ge den ett ganska bra betyg eftersom att den fick mig att börja asgarva lite då och då. det var skönt, att skratta menar jag.

jag är alldeles stirrig i hela kroppen av all läsk jag druckit idag, skulle nog kunna springa  åtminstone tre varv runt huset till följd av några armhävningar. okej.. kanske inte armhävningarna då. men det är bara för att jag redan känner mig helt slut i hela kroppen av att jag har skrattat så mycket hela kvällen. jag älskar min pappa, jag älskar jimmy, jag älskar tobias. de är bäst. och det är slutsatsen.

cheers.

Kommentarer
Postat av: Banan

Tjaa, egen blogg nu då:), men va fan alla pengar då:S , hot chicks bloggen drog ju in lite ju.. ifs så kanske folk går ser att ni har bytt och läser era bloggar då höhö.

2007-11-02 @ 01:21:07
Postat av: Putte

Jag ska se supersugen i helgen :)

2007-11-02 @ 02:11:55
URL: http://www.metrobloggen.se/overklig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0