Hej, ledig, hå.

image89jag städar och pysslar här hemma. skall snart laga middag och koka kaffe. jag drack det godaste kaffet jag någonsin smakat på flygarns haga i förrgår. och efter det är allt jag kan tänka på att mitt kaffe smakar lera i jämnförelse. vad är tricket? jag får hoppas att smaken blir blott ett minne och att mitt eget kaffe blir lika gott som vanligt igen. haha.

Dagens låttips ;

blah blah blah - hopeless and lazy
get cape. wear cape. fly - call me ishmael
jacks mannequin - la la lie



Kommentarer
Postat av: Arna

aa det måste vi fixa :)
sen när jag kommer tillbaka ska jag ha en välkomstfest också ;) men jag vet inte vart haha.

2007-11-20 @ 13:45:21
URL: http://arnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0