Guess whos gonna get some tonight

image77Dagens artist och tjöt: Anders wendin aka. Moneybrother och hans album Mount Pleasure. som känns för mig väldigt mycket som moneybrother är och skall vara. poppigt-glatt och väldigt dansant. strunta i den töntiga klangen i mitt beskrivande och det blir perfekt. yeah,  för mig så har moneybrother alltid varit en favorit, och har alltid lyckats slå mig med sina medryckande låtar med blandning av en romantiskt touch lite då och då.

 allt man behöver höra på ett album finns där.

man känner igen honom på långa vägar, ibland kan det vara bra att ha någonting som alltid är som det är, och skall vara.. i förändringarnas tid. denna skiva skall finnas i din skivsamling tillsammans med blood panic och to die alone. annat vore lite shibbigt.

  pöss.
morgondagens artist/er är fortf hemlig info.

Kommentarer
Postat av: Arna

woho jag har den

2007-11-11 @ 14:24:19
URL: http://www.metrobloggen.se/ArnaS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0