goodmorning sunshine?

kaffekokaren bubblar i köket.. härligaste ljudet there is. då vet jag vad som väntar.. mitt fett goda, starka kaffe, som ingen annan tycker om, i en stor jävla mugg. yep. och jag vaknade tio i tio. jag kunde inte sova längre, jag försökte.. men jag blev rastlös. det är precis som jag sa till pappa igår. att jag börjar bli pensionär, jag lägger mig tidigt-vaknar tidigt.  i och för sig så tycker jag att det är ganska bra. speciellt idag när höstvädret nästintill början på vintervädret är riktigt fint. solen skiner och himlen är blå och frosten ligger över gräsmattorna här i sävedalen.
jag tycker om att se tanter och gubbar som går och håller varandra i händerna. inte för att det på något sätt turns me on. men det är sött. att man fortfarande kan hålla gnistan vid liv när man är såpass gammal. så skare va! haha.

dagens baravader vet jag inte riktigt vad som skall till och hända. men jag hoppas att någon kommer upp med någonting kul som muntrar upp mitt sura ansikte. haha. ta fram papper och penna och anteckna: jag blir numera sur för absolut ingenting. men nu är det dags för frukost och kaffe.

tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0