feberyra

image49jag hade ingen aning om hur road jag är utav att se människor trilla av båtar. här låg jag där uppe i soffan  yr som fan i min feber och så kom detdär programmet med dendär jäävligt störande programledaren i american home videos? de heter så va? ah iaf, jävligt skoj. jag kunde inte hjälpa det utan jag brast ut i ett asgarv som gjorde att min huvudvärk isade utav bara satan och jag var tvungen att hålla i huvet. hahaha. it was so worth it.

imorgon skall jag egentligen jobba på mammas jobb, det ser inte ut att bli av.  allt är fan fuckat. nu kunde jag varit på sticky och dansat utav bara helvete. men istället sitter jag här, ligger där, och feber yrar. jag har dessutom fått rätta detta blogginlägget typ 45 gånger.
men SKÅL PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, man vet ju adlrig med dagens ungdom ;)

2007-11-08 @ 20:59:47
URL: http://metrobloggen.se/mittlivsomokand
Postat av: Olof

haha..stackars liten, shit va du måste va sjuk (i huvet :D).....
Jag kommer med glass någon dag...promise..puss

2007-11-08 @ 22:43:29
URL: http://metrobloggen.se/suckmyguitar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0