de första snöflingorna.

idag har jag jobbat, det snöade när jag gick hemifrån, jag blev lycklig som ett litet barn, inte lika lycklig när jag jobbade i det och snöflingorna smällte till vatten i mitt hår. men jag gillar snö. så jag hoppas inte att den försvinner bara för att jag blev arg för en stund.
jag hatar att träffa folk när jag jobbar. man ser ju ut som en vandrande fyrkant. lite pinsamt tycker jag faktiskt att det är om jag skall vara riktigt ärlig. speciellt om personen är snygg. inte för att vara ytlig då. fasen.
efter jobbet så åkte jag hem och klädde på mig anständiga kläder. sedan bar det av för att fika med matilda. och vi har då planerat något vuxet vi. mohaha. jag kanske berättar nån gång om det går vägen. annars kommer jag bara få falska förhoppningar och bli störd. haha. jag och matilda över en kopp kaffe. thats some heavy shit.
sedan tog vi oss i kragen och drog till lejonet & björnen vid redbergsplatsen där vi käkade en tesked glass.

te i fast form.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Antag utmaningen! klicka på min bloggadress och se vad är det för utmaning

2007-11-13 @ 21:02:39
URL: http://www.metrobloggen.se/antoniachic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0