Dagens downfall. haha..

Okey, tänkte skriva om någon dagens artist. och då tänkte jag att jag kunde ta någon som jag verkligen inte gillar, eller ja, vad ska man säga? fått förutfattade meningar av utan att egentligen ha lyssnat särskilt noga på om jag tycker om det eller ej. och kolla upp det för att se om jag haft väldigt fel eller ej. så då kollade jag upp amy winehouse. mest för att jag tycker att hon verkar rätt konstig och sen gillar jag inte det jag hört. jag har nu lyssnat noga och med ett övervägande av mig själv så kom jag fram till att hon är verkligen inte min grej.
"he's tried to make me go to rehab,
i wont go, go, go"

efter den störande låten som på något vis blivit populär så vill jag bara skrika: men gör inte det då förfan!

Jag orkar nog inte skriva mer nu.

Kommentarer
Postat av: Arna

cissi goes aggro ;)

2007-11-13 @ 12:46:54
URL: http://www.metrobloggen.se/ArnaS
Postat av: Anonym

no no no*

inte go go go..... haha

2007-11-15 @ 14:06:56
Postat av: cecilia

nej det är go go go. haha.. du kanske borde höra på texten innan du rättar andras fel.

2007-11-15 @ 14:40:57
URL: http://heyholetsgo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0