Berätta fyra tabbar som du gjort.

1.
en gång så var jag och min vän X på H&M och så bestämde vi oss för att snatta något, för skojs skull.
så jag tog en chokladask. för det var nån alla hjärtansdag grej som dom hade då. på vägen ut så kom en vakt fram med sin bricka och sa: ni vet vad det gäller. så fick vi hänga med i ett hemligt rum. sen kom polisen, och så ringde dom våra föräldrar men mina smarta föräldrar svarade solklart inte. så jag fick åka med i polisbilen till polisstationen och vänta tills dom svarade. i polisbilen försökte jag vara lite skämtsam och sa: höhö, ja man fick ju i alla fall åka polisbil. och det var inte uppskattat!
jag fick i alla fall sitta på polisstationen i 5 timmar. sen kom mamma och pappa och hämtade mig.
två dagar efter det så var min pappa mamma och lillebror o handlade i affären. då snodde min pappa en chokladkaka, sen kom han hem. stolt somfan och sa: fan va kass du är! ska man snatta så ser man till att inte åka fast. kolla här! *visade chokladen*
och det var då jag kom på att, snatta, det är inte riktigt min grej.

2.

jag drack en gång, kanske vid 16 års ålder en halv spritflaska och tre öl på en fest. skulle vara hemma vid tolv på natten, hade nog tillochmed ljugit om vart jag var för mamma och pappa. jag tog bussen vid 1 tiden, deckade och åkte runt halva vår sida av stan. jag kom hem vid 5 på morgonen. med taxi. som mamma fick betala. och det var första gången hon såg mig packad. redigt packad. och det var riktigt pinsamt. jag vågade inte träffa henne nästa dag :)

3.
jag hade precis skaffat mig en pojkvän i kinna, jag var la 15. och det är ju ca 1 ½ timmes bussresa från centralstationen. och jag vågade inte fråga mamma och pappa om jag fick sova hos honom. så jag sa att jag skulle sova hos min kompis josefine som också bodde i kinna. allt gick enligt planen. men nästa morgon ringer josefine hem till mig. och säger: hej det är josefine, är cecilia hemma? (HAHA)

4.
vi satt på solberget och chillade, grillade och drack öl. sedan skulle några av dom som va på berget hem. och jag beslöt mig för att hitta en snabbare väg ner. och det funkade ju. bara det att det gjorde lite ondare än vad jag skulle tro. jag föll 3-4 meter, rakt på ryggen. och fick åka till akuten. jävligt komiskt såhär i efterhand. och ärret är rätt sexigt :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahahaha

2007-11-29 @ 17:41:35
Postat av: Andreas

Haha, in och gissa i min blogg.
Man Kvinna eller Transa

2007-11-29 @ 17:42:03
URL: http://www.metrobloggen.se/andreaslanger
Postat av: J

Stabilt Cissi! :)

2007-11-29 @ 17:44:17
Postat av: Anonym

hahahaha
du glömde taket, kompis!! haha

2007-11-29 @ 17:52:08
Postat av: Susanna

haha! hm grejen har hänt mig också, har en snarlik historia :p

2007-11-29 @ 18:23:12
URL: http://metrobloggen.se/susannaF
Postat av: Amanda

Din farsa är grym :D

2007-11-30 @ 11:14:52
URL: http://flickanfredrik.blogg.se
Postat av: Olof

hahaha...cpo :D

2007-11-30 @ 13:09:12
URL: http://metrobloggen.se/suckmyguitar
Postat av: Anonym

haha jag är x. tufft

2007-12-06 @ 15:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0