Åt helvete med immunförsvar.

image47Solklart.. soolklart så vaknar jag upp idag med huvudvärk, halsont, och känner mig svag i hela kroppen. jag gnyr och säger för mig själv.. orka? om jag har feber så dör jag.
jag orkade inte kolla direkt. utan gick och tog ett glas vatten.. till följd av en halv macka, fil & kaffe. var inte alls sugen men kände att jag var tvungen. blev proppmätt. huvudvärken avtog dock yttepyttelite.

hämtade febertermometern och vad får man se? 38 grader. nu dör jag! haha. nä men, jag orkar faktiskt inte detta just nu. mitt immunförsvar är vääldigt dåligt. always. jag tror inte ens att ag har något. haha och jag säger bara en sak, tur att jag inte skulle jobba idag. pjuuuh. men däremot så ville jag ta en visit till sticky för att kolla på ett band som är rätt bra. jag gör nog det endå. för att jag är en stark kvinna! dessutom går den nog över snart. det brukar vara så knasigt.

mohahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0