World gone mad?

Här sitter jag, dagen efter, med samma ångest tankar som jag alltid får efter en utekväll. Jag måste verkligenimage11 börja jobba på det där. Efterkänslan alltså.
Saken är den att jag inte har någonting jag kan ha ångest för. Men jag känner mig själv såpass väl att jag vet att jag kan gå lite för långt ibland, utan att veta om det, eller så gör jag det. Men så tänkte jag nyss, SO WHAT om jag går lite för långt ibland? (inte för att jag på något sätt gjorde det igår) Jag har typ, tusen oerhört dumma historier om vad jag gjort i mitt liv, och jag kommer att se tillbaka på dessa saker med ett jävla garv i framtiden.

Tillbaka till gårdagens stickybravader. (Lägger till en gammal stickybild) Började lite lätt med förfest hemma hos palle med mig palle och johan. Massa lustgas, öl, sprit (som inte jag drack, usch) Jaja, snabbspolning till sticky.. Johan blev utslängd! HAHAHAH det var det jag ville komma till. Jag är så stolt så stolt skaruveta. Första gången på sticky, och man blir utslängd, det krävs ju skills. Inte ens jag har blivit utslängd där. :) en eloge..
Faktum var att Seven AM var riktigt bra igår, faktiskt. Ett annat faktum är att jag stör mig så oerhört på folk som tror att dom är någonting som dom VERKLIGEN INTE ÄR. Jag nämner inga namn. Vi avslutar kvällen med att, jag träffade sköna människor, konstiga människor, människor som twistar med mitt huvud, människor som går helt emot sina principer, människor jag inte förstör mig på, sen tröttnade jag och drog hem, vilket var det bästa valet jag gjort på hela kvällen. Hem ljuva hem.
Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0